ápr
21

Pár szó a szakításról.Ez a világon az egyik legelviselhetetlenebb dolog.Nincs olyan ember aki még ezt nem élte volna meg. Mikor érzed h kapcsolatot a vége felé halad akkor jobb ha te mondod ki.Itt van a szakítás szakaszai szerintem ilyen időszakokon megyünk keresztül.Legalábbis én ezeket éreztem...

A szakítás lépcsői:

1.Kibirhatatlan fájdalom:

Mikor már kimondta,  hogy vége akkor a szíved tájékán nagy fájdalmat érzel.Mintha ez nem is veled történne.

2.Kérdések?:

Utánna jönnek a miértek.Miért? Miért pont most? Miért pont velem? Miért nem mondta hamarabb? Miért nem szeret? Mit tettem? Milyen lettem? Én változtam ? Vagy tettem valamit vagy hogy nem tettem valamit? Összezavarodtál.

3.Nagy üresség:

Elkezdesz gondolkodni, hogy mi lesz most, hogy nincs mellett.Mit fog csinálni?.Olyan mintha nem is létezne mintha eltűnt vagy meghalt volna.:S El sem képzelni a napjaidat nélküle...

4.Várakozás:

Idő közben várod, hogy felhív és bocsánatot kér vagy kéri, hogy folytassátok.De semmi jel róla,egy üzenet,e-mail,galambposta,sms, még msn-n sincs fent...Azt hiszed, hogy ezt csak álmodtad, és várod, hogy csípjen meg valaki.De észreveszed, hogy ez a kő kemény valóság.

5.Nem érdekel ........,de mégis:

Kezded felfogni, hogy vége próbálod elfelejteni.Csak próbálod,elhitetni magaddal, hogy jobb is így, de ha még jobb is akkor is az eszed rá gondol,vajon mit csinál,,neki is ilyen rossz,és szíved egy része is még mindig szereti.

6.Utálat:

Utálod mert ezt tette veled.Olyan egy síros babát csinált belőled.Keresed a rossz tulajdonságait és felnagyítod.Gyűlölve szereted....

Gyűlölöm a szavaidat, a hajadat, s amit érzel,
Gyűlölöm, ahogy vezetsz, azt is, ahogy nézel,
Gyűlölöm cipőd, s ha átjár tekinteted tőre,
Gyűlöletem oly heves, hogy rímet hányok tőle.
Gyűlölöm, gyűlölöm, ha hazudsz, és azt is gyűlölöm, ha nem,
Ha miattad nevetek, vagy ha könnyes lesz a szemem.
Gyűlölöm, ha nem hívsz fel, ha nem nézel felém,
S gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek egy cseppet sem,
Szemernyit sem, nem gyűlöllek én.

7.Hiány:

HIányzik ahogy rád néz, megölel,fogja a kezed,megcsókol, hiányzik az illata, a kedves szavai.Várod, hogy mikor hív  fel vagy szól hozzád.És azt várod legjobban hogy megbánja, visszatér hozzád és azt mondja kezdjük újra...

8.Beletörödés, hogy VÉGE:

Végre lezárod az egészet.Már nem érdekel.Nem izgat ,hogy mit csinál, merre van kivel van.Hidegen hagy.Igaz még mindig megdobban a szíved ha hozzád szól.....

A bejegyzés trackback címe:

https://anonymuszka.blog.hu/api/trackback/id/tr211940401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deak noemi 2010.04.28. 17:04:07

Kedves blogíró,

A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk, jómagam és további 4 csapattársam. Egy tantárgyunkhoz kapcsolódóan kutatást végzünk, melynek témája blogírás motivációs háttere.
Ennek elvégzésére bloggereket szeretnénk megkérdezni és blogokat elemezni. Szeretnénk ha ön is hozzátudna járulni a kutatás elömeneteléhez, olyanképpen hogy válaszol néhány kérdésünkre.
A válaszadás mindenképp fonos lenne, hiszen kutatásunk csak igy lehet reprezentativ, ha valódi bloggerek, valódi inditattatását mérjük fel.
Visszajelzését elöre is köszönjük!
süti beállítások módosítása